Techniki prezentacji: język korzyści w prezentacjach i rozmowach telefonicznych
Czas trwania: 5 godzin
Cele szkolenia:
- Czym jest język korzyści?
- Przedstawienie cech, zalet, korzyści
- Sposoby myślenia klienta
- Transakcja konsultatywna
- Techniki aktywnego słuchania
- Struktura przekazu perswazyjnego
Korzyści dla firmy:
- Efektywne nawiązanie relacji z klientem
- Wzrost kompetencji pracownika
- Wzrost sprzedaży
- Budowanie długotrwałych relacji z klientem
Korzyści dla uczestnika:
- Umiejętność wywierania wpływu podczas sytuacji handlowych
- Rozumienie języka korzyści w relacji z klientem
- Skuteczne metody radzenia sobie z zastrzeżeniami i obiekcjami klienta
- Wzrost umiejętności sprzedażowych
- Większa liczba klientów
Cena zawiera:
- Szkolenie prowadzone przez praktyka z wieloletnim doświadczeniem.
- Pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
- Po zakończeniu dnia szkoleniowego podsumowanie w formie check – listy zdobytych informacji i wniosków z ćwiczeń, aby pamiętać o wyćwiczeniu nowych nawyków postępowania.
- Zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
- Po zakończeniu szkolenia możliwość jednejkonsultacji on-line z trenerem jako formę weryfikacji ćwiczonych w praktyce porad,w celu weryfikacji nabytej na szkoleniu wiedzy.
Adres: Centrum Szkoleń i Konferencji, Celna 3, Szczecin
Cena: 290 PLN, Rabat dla nowych klientów -10%