Skuteczna komunikacja w biznesie
Czas trwania: 6 godzin
Cele szkolenia:
- Nabycie umiejętności budowania partnerskich relacji
- Poznanie technik komunikacyjnych użytecznych w kontakcie z innymi
- Polepszenie współpracy zespołowej
- Nabycie umiejętności budowania własnej wiarygodności
Korzyści dla firmy:
- Zwiększenie motywacji i satysfakcji pracownika
- Większe zadowolenie klientów z jakości poziomu obsługi
- Udoskonalenie bycia szefem, liderem, prelegentem, pracownikiem
Korzyści dla uczestnika:
- Wzrost osobistej skuteczności
- Rozwinięcie umiejętności budowania długotrwałych relacji
- Świadomość własnego typu osobowości
- Umiejętność dostosowywania się do rozmówcy w kontekście mowy werbalnej i niewerbalnej
- Świadomość własnego potencjału
Cena zawiera:
- Szkolenie prowadzone przez praktyka z wieloletnim doświadczeniem.
- Pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
- Po zakończeniu dnia szkoleniowego podsumowanie w formie check – listy zdobytych informacji i wniosków z ćwiczeń, aby pamiętać o wyćwiczeniu nowych nawyków postępowania.
- Zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
- Po zakończeniu szkolenia możliwość jednejkonsultacji on-line z trenerem jako formę weryfikacji ćwiczonych w praktyce porad,w celu weryfikacji nabytej na szkoleniu wiedzy.
Adres: Centrum Szkoleń i Konferencji, Celna 3, Szczecin
Cena: 340 PLN, Rabat dla nowych klientów -10%