Sala konferencyjna- Gorzów Wlkp. Profesjonalna sprzedaż

Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta oraz skuteczne sposoby na realizację celów sprzedażowych

Czas trwania: 6 godzin

Cele szkolenia:

  • Poznanie metod nawiązywania kontaktu z klientem. Elementy rozmowy z klientem decydujące o skuteczności w sprzedaży.
  • Rozmowy sprzedażowe z trudnym klientem.
  • Jak argumentować zalety współpracy z firmą oraz wynikających z nich korzyści dla klienta?
  • Wpływ doradcy handlowego na decyzję klienta o dokonaniu zakupu.
  • Rozwinięcie umiejętności z zakresu efektywnej sprzedaży produktów i usług przy jednoczesnym utrzymaniu satysfakcji Klienta.
  • Poznanie 12 skutecznych metod na realizację celów sprzedażowych.
  • Profesjonalny serwis jako element obsługi klienta.
  • Jak dostosować swoje działania do celów sprzedaży, które stawia firma?

Korzyści dla firmy:

  • Wzrost sprzedaży
  • Wzrost satysfakcji Klientów z obsługi
  • Długofalowe relacje z Klientami
  • Wzrost kompetencji sprzedażowych handlowców
  • Łatwiejsze dostrzeganie potrzeb klientów – szybsze dostosowanie oferty do rynku
  • Upowszechnienie najlepszych praktyk handlowych w firmie

Korzyści dla uczestnika:

  • Wzrost umiejętności sprzedażowych
  • Wzrost umiejętności z zakresu diagnozy potrzeb Klienta
  • Nabycie umiejętności skutecznej sprzedaży produktów i usług
  • Większa liczba Klientów

Cena zawiera:

  • Szkolenie prowadzone przez praktyka z wieloletnim doświadczeniem.
  • Pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
  • Po zakończeniu dnia szkoleniowego podsumowanie w formie check – listy zdobytych informacji i wniosków z ćwiczeń, aby pamiętać o wyćwiczeniu nowych nawyków postępowania.
  • Zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
  • Po zakończeniu szkolenia możliwość jednej konsultacji on-line z trenerem jako formę weryfikacji ćwiczonych w praktyce porad,w celu weryfikacji nabytej na szkoleniu wiedzy.

Adres: Centrum Szkoleń i Konferencji, Celna 3, Szczecin
Cena: Rabat dla nowych klientów -20%

Allegro