Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta oraz skuteczne sposoby na realizację celów sprzedażowych
Czas trwania: 6 godzin
Cele szkolenia:
- Poznanie metod nawiązywania kontaktu z klientem. Elementy rozmowy z klientem decydujące o skuteczności w sprzedaży.
- Rozmowy sprzedażowe z trudnym klientem.
- Jak argumentować zalety współpracy z firmą oraz wynikających z nich korzyści dla klienta?
- Wpływ doradcy handlowego na decyzję klienta o dokonaniu zakupu.
- Rozwinięcie umiejętności z zakresu efektywnej sprzedaży produktów i usług przy jednoczesnym utrzymaniu satysfakcji Klienta.
- Poznanie 12 skutecznych metod na realizację celów sprzedażowych.
- Profesjonalny serwis jako element obsługi klienta.
- Jak dostosować swoje działania do celów sprzedaży, które stawia firma?
Korzyści dla firmy:
- Wzrost sprzedaży
- Wzrost satysfakcji Klientów z obsługi
- Długofalowe relacje z Klientami
- Wzrost kompetencji sprzedażowych handlowców
- Łatwiejsze dostrzeganie potrzeb klientów – szybsze dostosowanie oferty do rynku
- Upowszechnienie najlepszych praktyk handlowych w firmie
Korzyści dla uczestnika:
- Wzrost umiejętności sprzedażowych
- Wzrost umiejętności z zakresu diagnozy potrzeb Klienta
- Nabycie umiejętności skutecznej sprzedaży produktów i usług
- Większa liczba Klientów
Cena zawiera:
- Szkolenie prowadzone przez praktyka z wieloletnim doświadczeniem.
- Pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
- Po zakończeniu dnia szkoleniowego podsumowanie w formie check – listy zdobytych informacji i wniosków z ćwiczeń, aby pamiętać o wyćwiczeniu nowych nawyków postępowania.
- Zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
- Po zakończeniu szkolenia możliwość jednej konsultacji on-line z trenerem jako formę weryfikacji ćwiczonych w praktyce porad,w celu weryfikacji nabytej na szkoleniu wiedzy.
Adres: Centrum Szkoleń i Konferencji, Celna 3, Szczecin
Cena: Rabat dla nowych klientów -20%